» Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Cum cumpăr unul sau mai multe produse?

Cum intru in posesia produselor?

Cum și când plătesc?

Există posibilitatea achitării produselor în rate?

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Se poate modifica ulterior o comandă lansată?

Doresc să aflu informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

Returnarea produselor. Cum procedez?

Cum cumpăr unul sau mai multe produse?

Pentru a cumpăra aveți la dispoziție mai multe posibilități:

  • să adăugați produsul în coș folosind butonul Adaugă în coș apoi  folosiți  butonul  plasează comanda  și completați  câmpurile necesare - operațiune ce necesită crearea unui cont și logare;
  • să ne trimiteți un e-mail folosind rubrica contact ;
  • sau să sunați la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact.

În  scurt timp veți fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.

Sus la intrebări

Cum intru în posesia produselor?

  • Livrarea se face prin curier rapid.
  • Durata obișnuită de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii, dacă produsul dorit de dumneavoastră se află pe stoc.
  • Oferta  "transport gratuit" este valabilă pentru localitățile în care se află sediu Cargus
  • Pentru localitățile care nu au sediu Cargus se percepe o taxă suplimentară / km efectuat din cel mai apropiat oras cu sediu Cargus

Sus la intrebări

Cum și când plătesc?

Plata se poate face:

  • cu cardul bancar  
  • plată ramburs în momentul în care coletul ajunge la dumneavoastră
  • în avans, prin bancă, în contul nostru

Sus la intrebări

Există posibilitatea achitării produselor în rate?

Plata ân rate nu este disponibilă

Sus la intrebări

  •  

 

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Comenzile se pot plasa și telefonic sau prin e-mail, totuși vă recomandăm crearea unui cont pentru a putea urmării stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara sau introducerea eronată ale datelor Dvs.

Sus la intrebări

Se poate modifica ulterior o comandă lansată?

În cazul în care doriți să modificați o comandă lansată, vă rugăm să ne contactați telefonic în cât mai scurt timp și să precizați numărul și datele comenzii, pe care îl puteți regăsi în e-mail ul de confirmare pe care l-ați primit în momentul efectuării comenzii.

Sus la intrebări

Doresc să aflu informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz vă rugăm să folosiți formularul de contact sau contactați-ne telefonic.

Sus la intrebări

Returnarea produselor. 

Conform legislației în vigoare OUG nr. 34/2014 art.16, nu pot returna produsele perisabile – alimente.
Excepțiile de la dreptul de retragere sunt enumerate limitativ de lege.
 
  •  

Sus la intrebări